Mina projekt och drömkameran!

Ja, jag har ju sen 7an på gymnasiet tagit och suktat över en systemkamera, men drömmen slog aldrig in eftersom pengarna spardes till något mer vesäntligt som en körkort. Ville ju få ner min golf och kunna ta mig vart jag ville så tankarna och värderingarna om de sparade pengarna gick till det...
Nu är tankarna här igen och denna kamera suktar jag över. Vad jag har förstått det som så är detta en mellanting av en amatör/fjortis kamera och en proffetionellare fotograf.
Jag har dock lovat mig först att jag ska köpa den bil som vi måste ha!
Pendlar/långförds/stug bil..... We need!
Söker fortfarande efter den, men det känns hopplöst på något vis. Man vill ju inte köpa vilken bil som helst heller, men letar gör vi!








Kan ju radda upp mina projekt som jag kommer att göra.

Måla den stora tavla, svartvit billy idol!
Syr fågeldräkter.
Syr hundtäcken.
Sy och fixa vår sänggavel.
Måla akvarell/rita med akvarellpennor.
Fågelteckningen.
Färgpenneritning.

Ja det finns en hel del jag vill göra.
Känner mig väl sysselsatt ;)

<3

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0