Allmänt!

Ja, nu är man inne på halva keramikkursens tid. Känns lite jobbigt att det rullar sakta mot sitt slut, men det är det roligaste jag har hållt på med sen efter att man slutade bild och formen på gymnasiet. Jag kommer att fortsätta, absolut!
Jag kan ju medge er att jag inte har något tänk nu när jag drejar eftersom att det blir som det blir just nu. När jag började så tänkte jag göra en rad olika saker, men efter bara några gånger insåg jag att sakerna bara blir. Lite hittepå och fantasi och då blir det något ^^
Ni förstår väl säkert inte vad jag menar men ja.....

Är i alla fall redan helt slut och det är bara början av veckan! Inventering var i lördags, åkte till syrran och hennes kille nån timme efter att jag slutade. Tänkte på söndagen ta sovmorgon men då smsade mamma vid 9och frågade om jag ville hänga med till Väla, blev en heldag på Väla och en väldigt stor överraskning fick jag sen när vi skulle åka där ifrån. Jag fick en Kitchen aid! Stod en stund och funderade på en svart, men det blev denna färgen! Är så himla nöjd och passar finnemangt inne i köket :D


Jag har tidigare funderat över att skaffa mig denna maskinen, men har inte fått tummen ur bara. Troligen är det för att mitt sparego har kommit in och sållat bort massor med saker. Saker som denna fina maskin, nya glasögon och/eller linser och en del andra saker.
Tack ännu en gång mamma och pappa :`D

Nu har vi på sätt och vis kommet fram till hur vi ska ändra inne i sovrummet där tapeten inte räckte. Kommer kanske använda en liknande färg som vi redan har i vardagsrummet på 3 av 4 väggar och den sista väggen spar vi den tapet som vi redan tapetserat upp som en fondvägg. Det känns inte alls roligt att börja om igen, men det är rätt korta väggar så det lär då inte ta så lång tid.
Smakråd kommer vi nog att få nu på lördag då jag ska ha min "halv 8 hos mig" middag.

Nehej, nu får det vara nog för idag. Nu är jag trött som tusan och ska sova gott på detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0