Nytt år som startar med en dags ledighet ;)

Jupp första arbetsdagen på det nya året inleds med en ledig dag.
Är faktiskt rätt gott eftersom man har varit på resande fot till danmark, dock var vi inte borta hur länge som helst utan tillbringade nyårsafton där på Hiltons hotell med god mat och frukost. Dessutom bjöds det på en fantastisk utsikt över danmark på 9de våningen. Sov över natten och åkte hem på nyårsdagen.

Jag har just nu varit inne i en period där jag har gått in på olika hemsidor, lagt saker i kundkorgen och sen tagit bort sidan. Detta har jag gjort om och om igen. Vet inte om det är för att jag inte kan bestämma mig för vad och vilket av det jag vill ha.
Dessutom så förra veckan när jag äntligen bestämde mig för att klicka hem ett par skor som jag länge hade suktat över så får jag ett mail från detta företag att det hade blivit fel under jul och nyår. Det hade blivit flera ordrar på dessa skor än vad som egentligen fanns på lager i den storleken. Så jag mailade dem och frågade om de skulle få in dem igen, men icke.... Otur som tusan :/

Har suttit och målat lite på sista tiden, men nu vet jag inte hur jag ska fortsätta. Har målat grenarna och löven nu och nu återstår bara bakgrunden. Funderade på att måla en oskärpt blomma i högra hörnet högst upp men vet inte hur jag ska lyckas med det. Dessutom vad ska jag ha för bakgrundsfärg? HJÄLP?!



Nehe det var nog allt.... Tråkigt inlägg kanske men så får det då vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0