Bara tapetserat!

I torsdags så spydde man och var lös i magen, var helt tom när jag var färdig :(
Stannade hemma igår för att få ordning på magen och risk att inte smitta någon annan om det var någon magsjuka eller så, men det visade sig att det inte var det. Fick ordning på magen ingen igår kväll.
Måste ha ätit något riktigt dålig som jag inte riktigt vet vad det kan ha varit.
Är i alla fall tur att det varade 1dag och inte flera dagar än så. Hatar att spy, har så svårt att börja äta igen ordentligt.

Idag har vi inte hunnit med så mycket, sovit länge gjorde vi och stack sedan till stan och inhandlade mig en väska till systemkameran så att man kan våga sig på att ge sig ut och fotografera med mopeden och cykla med syrran.

Dessutom så har vi hunnit att tapetsera 5 våder till, så nu är nästan 2 väggar färdiga. Ska se till att försöka komma iordning nu innan mormor och moster äntligen kommer ner och hälsar på. Längtar som bara den efter dem!

Lillen har sjungt sina busvisslingar på oss när vi har stått vid dörren och hållt på. Är så gulligt när han håller på och busvisslar så där :)


Canon eos 500D
Objektiv: 18-55/3,5-5,6 IS


Duschade fåglarna med blomsprutan igår och det gillade allesammans riktigt skarpt :) Alla nymfar hade ut vingarna och undulaterna skakade som finkar brukar göra. Roligt att se att de gillade det!

Föresten denna har jag glömt att lägga in!
Detta är mitt egna arrangemang till guldbröllopet som ägde rum på kalle på spången förra helgen!


Canon eos 500D
Objektiv: 18-55/3,5-5,6 IS

Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0