Golfen sjunger på sista visan?

Ville komma hem i tid idag men så blev det inte alls som tänkt. Jens var tvungen att åka hem till sina föräldrar och hämta hundmat, till en som skulle köpa, och köra ända innan till stan igen för att lämna över maten.
Han glömde ta med sig hundmaten imorse vilket inte var så smart. Så fick vänta på min hemgång till han skulle komma och hämta mig. 
Jens är husvakt i 1,5 vecka till för sina föräldrar så bor hemma själv:/ Tråkigt...

I alla fall så när han äntligen kom och hämtade mig och vi satte oss i bilen igen så startade inte min gamla golf. Fy vad jag blev irriterad.
Var irriterad redan innan för att jag blev tvungen att vänta fast jag hade en massa saker att göra när jag väl kom hem å så händer detta....
Tände tändningen flera gånger men inget hände. Använde startgas för att få gång den röda faran, men sen så till slut så startade den. Funderar på om det är den sista gången golfen sjungit ut, men troligen är det vara bränslefilter som behövs bytas. Var tydligen en massa skit i bensinen sa jens efter att ha sugit ut en del bensin ur bränsleslangen. Ska byta den gamla och sätta dit en ny. Hoppas det bara är det. Behöver golfen så länge det går!

Just det! Har ju inte berättat detta men från och med den 21/6 så kommer jag att ha ett långvick (pappersskrivet) till och med den sista november. 1 halvår uppsäkrat och får sedan se vad framtiden visar.
Tycker mycket om arbetskamraterna och har så kul ihop.
Riktiga charmtroll kan de vara:P

Kommentarer
Postat av: FLORENCE

Sv: Ja, det hemskaste var faktiskt att se deras ägodelar. De trodde ju att de skulle arbeta, inte bli mördade. Det är verkligen hemskt!

2010-05-23 @ 18:15:10
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0