Uppdateringar för de som är intresserade!

Lördagen förra veckan var jag själv enda till kl:19:00, då jens äntligen kom hem från hans nästan 3 veckors husvakt åt sina föräldrar.
Under söndagen så väntade man in Therese (fredricsflicka.blogg.se) och hennes kille fredric. Var nervös över hur det skulle gå och var på helspänn innan de skulle komma. Kunde inte sitta still^^ Men när de väl kom och de klivit in i lägenheten så blev jag lugn igen. Kändes som att det var idag vi träffades, men det var faktiskt 7 el. 8år sedan sist vi sågs. Tråkigt att de lämnade oss:/ Men så är det!
Måndags så regnade nästan hela dagen och urtrist, nedstämt var det, men mycket finare väder blev det idag.
Stråande sol och varit ute och solat mellan raserna:P

Ja så här har min vecka sett ut!

Min syster har fått sommarjobb på en butik nu, så denna sommaren kommer nog att gå undan för henne:)
Två sommarjobb! Kock och affärsjobb. Grattis sis:)

Kommentarer
Postat av: fia

hehe har mamma skvallrat :O ;) tack tack! kommer bli toppen! :D

2010-06-02 @ 22:17:28
Postat av: tessan

har du gjort om bloggen? fint :)

Jaa, det var ju länge sedan ju =( Det var jätte kul och träffa dig och Jens :) Kanske blir ju fler ggr:)

2010-06-03 @ 08:32:00
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0