Familjen i Rodos!

Ja då har de åkt! Fia är hemma och jag hemma hos mig och mina föräldrar och minsta syster har åkt till Rodos nu. De kunde komma iväg i tid bara för att de strejkade i där nere men iväg kom dem!
Saknar de redan och lite tråkigt att fia och jag inte kunde komma med på denna resa, men i stället för detta så blir det en resa utomlands i december i stället fast till Teneriffa.

Vi har bara haft en filmdag jag och jens. Ur trist väder ute ju så...
Igår var vi till Väla och jag själv var i behov av lite kläder.
Somnade 23.30 efter en film i fredags och vaknade 11.00 dagen efter. Lite väl sen faktiskt tycker jag att vakna så sent, brukar ju liksom vakna innan 9 på helgerna. Men uppenbarligen behövdes den sömnen!
Har känt mig lite stressad under veckan för att vi har varit underbemannad på jobbet. Ska liksom kunna sköta en hel del uppgifter själv som jag har tagit på mig efter att några har gått på semester.
I alla fall så har jag lyckats klara av mina uppgifter och det är jag stolt över! Då är det liksom inga som kan säga att man har misskött sitt jobb.

Vill veta när keramikkursen sätter igång! Har varit inne på medborgarskolans sida flera gånger, men de har fortfarande inte satt dit något start datum....
Återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0