Bloggen!

Vad är ditt mål bloggen?
Svar: Har inget egentligen, men hade varit kul att ha mång läsare någon gång men det kommer det nog aldrig att bli, i och med att man inte har något specifikt att skriva om som alla kändisbloggare har.


när började du blogga?:)
Svar: 3 eller 4år sedan.

vad får dig att blogga? :D 
Svar:Beros på hur jag känner mig. Frustration, ångest, upprördhet, ledsen, glad, lycklig, längtan. Ja vad som!

Hur kom det sig att du började blogga?
Svar: Skrev dagböcker innan så....

Vad är det bästa med att blogga?
Svar: Att få skriva av sig och få kommentarer, vilket man får sällan.

Vad är det bästa med din blogg och att blogga?
Svar: Håller min familj uppdaterad.

tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Svar: Kanske

hur e det med dig då? :)
Svar: Det är la bra, men trött....Zzzzzzz


Hur lång är du?
Svar: 172cm

Hur gammal är du? :)
Svar: 21år

Vilken är din favoritårstid?
Svar: Alla! Våren, kommer allt vacker fram som man längtat till (starten till sommaren). Sommaren är underbar med sin värme och all sol. Älskar svalornas skrik och koskit som doftar långa vägar från åkrarna^^. Hösten med alla vackra färger. Vintern med en riktig kyla och snö så är det bara bra;P

vad gjorde du på nyårsafton?
Svar: Var hos min arbetskamrat och firade nyår tillsammans med hans fru och med jens.

har du planerat något kul inför 2010?
Svar: Försöka testa på keramikkurs, hm sen vet jag inte... Eller jo teneriffa i 2 veckor:P

vad är det bästa du vet? :D
Svar: Sola, bada, tacos, milkshake, katter, hunder, livet på landet, underbart doftande blommor, släkten, vänner och min sambo.

Dröm resemål?
Svar: Åka till Nya zeeland och uppleva naturen där.
Även Island. Ett häftigt landskap med en naturlig miljö. Turridning på islandhästar är en dröm jag har haft länge.
Annars england med! Detta land har också en klass för sig med sitt härliga gameldagsa landskap.

Vad är ditt favorit djur? =)
Svar: Hund och katt står på delad plats

kissie eller dessie ?:D
Svar: What?

musiksmak?
Svar: Allt som är normalt^^

Favorit affär ?
Svar: City gross, MAXI

cola eller fanta?
Svar: Cola


godis eller chips?
Svar: Chips

Vilka bloggar läser du dagligen?
Svar: fotoiblodet.blogg.se bloggar mest i min familj!

Har du några djur?
Svar: Ja, 7 nymfparakiter

vad ska en blogg innehålla enligt dig?
Svar: Något som får mig att bli intresserad. Bilder, filmer och även musik är kul.

vad är det som gör att du fastnar för en blogg?
Svar: Dess handling. Något som jag ander är vettigt och värt att fortsätta läsa.

kommer du att fortsätta läsa min blogg?
Svar: Kanske :)


Favorit Färg?
Svar: Svart:S 

Favorit Tv programm?
Svar: Bonde söker fru, halv 8 hos mig.

Favorit Mat?
Svar: Tacos i ugnen:P


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Aah det e nått sånt där test man ska göra, dem ska se hur det funkar med nationella i språkval, så vi blev dem som får prova det. :/ Såklart jag lägger upp serien, men det kommer nog ta ett tag till.

2010-01-20 @ 19:05:31
URL: http://fotoiblodet.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: OMG!!!!!!!!! DU HAR SNOTT MIN FRÅGESTUND I MIN BLOGG XD HAHAHAHA! Skoja!

2010-01-20 @ 19:06:20
URL: http://fotoiblodet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0