Ååå....

Jag har mailat medborgarskolan, men de har inte alls svarat och tycker det är märkligt.
Vill gå på en keramik kurs men den är lite dyr och därför vill jag liksom veta om vad man får göra förnått på denna kurs. Lite mer info om vad som man får göra å så.
Men inget svar. Kursen börjar den 25 februari så kan vänta ett tag till med svar. Lyckas jag spara undan lite pengar flån min lön denna (declönen) och januarilönen så kanske jag hoppar på det. Är så intresserad att få börja skapa något igen och tycket det var skit kul att ägna mig åte det på bild och formen på gymnasiet.
Får se och håller tummarna att man kan spara undan lite, annars på det vara och ta nya tag och ta chansen nästa termin eller nästa vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0