Till hälften packad och frågestund

Nu är man då till hälften färdig packad till avresan på lördag morgon, ska packa de sista sakerna på torsdag/fredag. Skrev lista på det sista som ska ner alldeles precis.
Nu när man har tid över till annat så kan jag ju ta en liten frågestund sån som syrran nyss hade.
Härmis jag vet :P

Alkohol: Dricker till maten, och måttlig mängd
Allergi: Nej, ingen alls, skönt det eller hur ^^
Armhävningar: Pinsamma 2st
Blyg: Ibland.
Beroende av: Värmeljus
Betyg: mest VG. 
Blir glad av att: Överraskningar
Dagbok:
Bloggen
Djur: 4 Nymfparakiter och 3 undulater
Drömmar: Ny lägenhet, ge mig snälla!
Dåliga sidor: Blir rasande förbannad när jag inte hittar det jag måste ha nu på en gång. Hatar bort tappade saker...
Ekonomi: Hel nöjd :)
Familj: Jens, jag och 7 fåglar
Favoritdryck: gammeldags mjölk
Flyttat: Hemifrån? Ja... Sen har jag flyttat 6ggr totalt under min uppväxt.
Fobi: Mörka vatten
Född: 1988
Gillar: Djur, måla, keramik, teckna.... Använda min kreativitet.
Graviditet: Ja....... Nej skoja ^^
Gråter: När folk gör en illa och när nån nära dör.
Gör dagligen: Äter, toabesök och jobbar 
Hatar: Idioter & avundsjuka
Hypokondriker: Nej
Imponeras av:
Personer med riktiga talanger & män som kan göra två saker samtidigt, ovanligt dock.
Intressen: Sömnad, kreativitet.
Jobb: Hälpmedelstekniker
Kaffe: Ibland när tröttheten hänger över en.
Kamera: Nikon
Kläder: Allt möjligt 
Länder jag besökt: Norge, Danmark, Grekland, Spanien, Polen, Kalifornien.
Längd: 172cm
Mobil: Samsung
Motto: Lev i nuet!
Musik:  Billy idol
Musikalisk: nej
Märkeskläder: Vila
Naglar: Klippta, inte äckligt långa som annat folk kan ha.
Politik: Ja, du, det säger jag inte.
Rakning: armhålan, äckligt att ha hår där tycker jag
Rädslor: Döden & att dem jag älskar ska försvinna ifrån mig.
Samlar: tyger
Sjukdomar: Inget vad jag vet.                                                                                          
Ska göras: Snart sova
Smeknamn: Isaksson (fråga mig inte varför), Liss
Sol: Love!
Sover: 22.00 Gärna sovmorgon ;)
Talang: typ inte :P
Telefonbok: i mobilen ja :P
Tränar fysiskt: Endast det man går och springer på jobbet
Tränar psykiskt: ????
Utbildning: Grundskolan, barnskötare
Vikt: runt 58 kg.
Vilt: Helst inte, de får vara kvar i naturen.
Äcklas av: Personer som trycker in mat i munnen, tuggar med öppen mun, rapar o.s.v. och äckliga saker i allmänhet och de som äter som skogshuggare gör.
Äter: Det som är gott! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0