Ojdå har visst missat en del skrivade....

Jag kan ju inleda med att jag har fått fast jobb nu sedan. Den 1/12-10 började min fasta anställning på 100% och känner mig väldigt lycklig. Har inte riktigt känt att det är fast jobb som jag har fått i och med att jag har vikarierat där länge, men jag har ändå tankarna i huvudet att det är min tur och min riktiga arbetsplats nu.
Nu är man då hjälpmedelstekniker som innebär rekonditionering, tvätt, avregg, pump och madrass göra.
Denna plats är en del av jobbet där jag står lite då och då och fixar och kollar pumpar till madrasser:



Sen så idag ska jag ta och packa resväskan som jag ska ha med mig.
Känns lite sjukt att man tar semester precis efter att man har blivit anställd, men denna resa är planerad sen i början av året.
Men jag har inte riktigt varit ledig under detta året, så det ska faktigt bli skönt att få slappna av lite.
På lördag bär det av till Danmark och sen under söndagen så blir det flyg ner till Teneriffa och stannar där i 2 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0