Livet!

Tänkte börja med vad vi har gjort idag, men sen dra upp lite annat!

Idag har vi varit hemma hos våra vänner i stan (landet). Har hjälpt dem att sätta upp plåt på deras altantak och det tog några timmar.
Grillade karré och åt potatisgratäng, sallad och zatziki. Sjukt gott:)
Stannade ett tag till tills nu i princip och pratade om en massa saker!
Mycket trevlig dag!

Känner mig fortfarande stressad och har saker och ting hela tiden framför mig. Ingen helg får sin ro!
Har därför tagit och beslutat att vi lägger ner reklamutdelandet efter denna helgen.
Jens går på utbildning och jag jobbar hela vardagen, så vill liksom vara ledig på helgerna i fortsättningen.
Man måste få känna sig ledigt någon gång och det har jag inte gjort på länge nu...
De saker som jag har framför mig nu som jag måste och vill göra är att åka och träffa min vän i Borås.
Ska planera in det inom en högst 2 månaders ram! Vill inte dröja ut på det mer än vad jag har varit tvungen till innan.
Ska träffa min vän från Krylbo i Juli tror jag det var, när de är på väg upp från danmark.
Ska bli färdig med tavlan som jag har här hemma och leta efter keramikkurser till hösten. Måste ha någon sysselsättning som jag älskar att göra och som finns på annan plats.
Känner mig instängd, orolig och stressad. Skulle ha tagit chansen när jag hade den redan i vintras att ta kursen i Halmstad, men valet kom försent! Vill koppla av på nått jag tycker om och det är nog det rätta för mig just nu att börja med keramik!
Jag menar inte nu att saker och ting är en börda att får träffa mina vänner, har velat träffa dem så länge och saknar dem som bara den!
Ni får absolut inte tro något!
Reklamen ska veck från min mina helger i alla fall för de ger oss inte mycket får den måda och tid vi lägger ner på det arbete som vi gör.

Nej, nu ska jag sluta gnälla eller vad man ska säga.....

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0