Invigning HMC!

Har haft invigning på HMC och jobbar 10 timmar med lunchrast!
Det har bjudits på trumpet truddilutt med bandklippning och en liten konsert med gruppen Hamburgarna.
Visade mamma, M och minsta syrran HMC och gick en rundtur. Visade lokalerna och vart/vad i huset jag har jobbat med.
Är nu helt slut efter att jobbat så länge, kommer sova riktigt gott i natt:)
Ska titta på vampyrerna i kväll men sen tar jag och deckar i sängen.

Har beställt min ipod och det blev en orange, vill vara lite annorlunda! Kommer ta någon vecka för att få hem den. Fanns inte i lagret och ska komma om ca 2 veckor. Hoppas jag blir nöjd med den!

Fredag i morgon jippi:P

G-kås på lördag ännu mera jippi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0