Deklarerat!

Då har man deklarerat detta året och fick betala tillbaka 2400kr, men kanske får tillbaka för resor till och från jobbet med. Får se helt enkelt!



Har besämt mig för en sak nu i alla fall och har beslutat mig för att införskaffa mig en bil efter att jag har fått en anställning. Om jag blir anställd eller inte det får vi se. Hoppas på det för vill så gärna ha en fast tjänst, en fast punkt och inte behöva oroa mig något mer. Orkar inte med att stressa upp mig och oroa mig för vad som ska hända nästa vecka och nästa vecka därpå med. 
Älskar det jag gör!

Vad ska jag ha för bil då?
Har en golf nu och lånar en volvo. Trivs bra med golfen trotts sin ålder och tryggt med volvon, men volvon är för tok för stor för mig. Stor bil = stor familj eller familj i övrigt.
Golfstorlek blir det! Antingen en toyota Corolla från 95 och frammåt eller en golf 3a. Får se vad man hittar för pärla när det väl är dags att ge sig ut och leta på riktigt.
Har varit och kollat på bilar och kollar med på blocket för skoj skull, men än är det inte dags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0