Bytt telenummer!

Har bytt telenummer nu. Vill vara i fred från den jävel som har terrat mig under påskhelgen och igår och idag.
Killen min stack och köpte ett nytt kort och nummer.
Orkar inte med att svara i telefonen när någon annan jävel inte svarar på den andra sidan....
LÅT MIG VA!

Solen har skinit idag med här. Skönt:P Fast frost har det varit både igår och idag på rutorna när man gått ut för att starta bilen, men det är sjukt gott att sätta sig i en varm bil sen när man har slutat^^

Har käkat pizza idag. Hawaii vad annars?:P
Ska bara ta det lugnt resten av kvällen.

Imorgon är det dags att jobba 7-15:30 igen och sen när man kommer hem så ska man sätta saxen i Jens hår^^
Ska testa och inviga urtunnings saxen med imorgon!

Sent blir det på torsdag för jobbet ska ha invigning då och vi ska äta lite sen efter 5.
Missar nog tyvärr vampyrerna då:/ Hoppas jag hinner hem. Är så inbiten av det nu... 

På lördag bär det av till G-kås någon gång under dagen med mor och systrarna mina + jens! Ska bara shoppa det vi är i behov av! Kanske hittar något litet kul med som kanske slinker ner i påsen^^

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0