Walk on the line!

Jobbat idag 7-15:30. Känns väldigt gött men är väldigt trött av mig. Fattar bara inte hur jag klarar av dagen och jag som är ute och kör. Dricker man lite kola så brukar det funka^^ Men får passa mig en aning med det, vill inte bygga på mig mer än det jag har gjort. Är nöjd med vad jag har lyckts åstadkomma och vikten är normal nu mera.

Var hem till mamma en sväng innan linedancen. Gosade med missekissarna:P och prata med pärona där hemma.
Fick även se siss kläder och väskor hon hade köpt under polenresan med klassen, efter många om och men;)

Var bara genrep av de danser som vi har lärt oss under början av terminen och tydligen någon gång senare så kommer vi att gå igenom några vääääääldigt gamla danser med:P Se om man kommer ihåg dem, tycker det är roligare att dansa gamla danser för dem kan man ju redan^^



Lokalen vi dansar i:P

Är så jädra gasig i magen just nu, så måste gå på toa XD
Sen in och duscha:P

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0