Be a beauty say it cutie!

Var så sjukt trött i morse så ville knappt gå upp, men gav mig upp och gjorde mig iordning.
Skit väder idag! Regnigt och blåsigt och gillar inte när det är däligt väder när man är ute och kör sängar till brukarna eller hämtar hos avlidna eller de som inte är i behov av hjälpmedlena längre.
Slutade en halvtimme senare än normal tid bara för att vi hade fullt upp i Hyltebruk, Kinnared och Torup på eftermiddagen och sen lasta ut alla sängar vi har hämtat med tog tid när vi kom tillbaka till HMC.
Hadlade mat sen på Citygross och sen körde hem.
Tvättdag idag med nu när man är så himla trött. Aningen trist när man inte är så pigg på att göra nått när man kommer hem. Man vill ju bara koppla av!

Dags att komma på julklappar till släkten med. Är dock bara morsläkten som det blir utdelning till. Vi har sagt i farsläkten att från och med när man fyller 20år så får man inga julklappar och ger heller inte bort. Sen så födelsedagspresenterna får man när man fyller jämt.
Rätt lagom tycker jag. Är svårt varenda gång att hitta på något som varje person gillar.

Har bokat klippning på tisdag nästa vecka. Har funderingar på Sarah Chalke, Scrubs brudens frisyr. Likar det jag har nu ju egentligen men ska säga det till hon som klipper mig att jag vill ha den frisyren.




Hihi belv erbjuden att få massage på torsadag med, men kan inte då Nadia kommer ju äntligen till Halmstad då ju:P
Har du en blogg som du vill att någon ska läsa?
Kommentera mig så kikar jag in:P

Kommentarer
Postat av: tessan

okej tack tack :D

2009-09-22 @ 20:50:59
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: bowlingjocke

Ahh.. Sarah Chalke är skitsnygg!! (tror du passar bra i den frillan)

2009-09-23 @ 18:17:07
URL: http://bowlingjocke.pointblog.se
Postat av: Ida

Jättefin frisyr :)



Kika gärna in :)

2009-09-23 @ 21:54:01
URL: http://ida900.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0