Besök

Har haft besök här hemma i eftermiddags:)
Johan och Therese kom och vi visade lägenheten och våra fårglar å även lilla byhålan vi bor i^^ Inte mycket och se bara då med:/

Hade super kul hemma hos dem igår när vi var dit. Stannade till 00.00 eller 00:30. Brukar bli den tiden av någon anledning:S Har ju kul, både vi och dem två:P
Jag och Tess kanske ska sticka ut och göra nått tillsammans. Bio eller kanske bowling någon gång, hade varit kul, var hennes förslag:P

Har haft en mail diskussion med en som har varit väldigt intresserad av två av våra fåglar här hemma som är jens och mina. (inte mammas före detta fåglar, eller aa 1 st av dem). Men det visade sig bara att hon helt plötsligt var intresserad av den ena som var mammas för en lång tid sedan.
Jag kan ju acceptera att man ändrar sig men följd grejen accepterar jag inte.
Hon hade inte ens tagit reda på avståndet från där hon bor och till oss. Trodde att hon bodde betydligt närmre men nej. Hallå Vallberga till Trollhättan! Hur tänker man?
Blev så vansinig när jag fick reda på avståndet och att hon inte visste var vi fanns.
Så det hela slutade med att jag skrev att det är drygt 30mil mellan och tycker det är lite smått irriterande att man inte har tagit reda på var vi fanns innan hon skrev att hon var intresserad!
Var ju drygt 2 veckor sedan hon bestämde sig om att hon ville ha Gurra, vår lutino och vi erbjöd oss att behålla henne tills den nya ägaren hade flyttat färdigt.
Så nej, hon fick typ.... Nobben från vår sida..
Usch!

Varför vi säljer en dela av våra fåglar nu är för att vi inte hinner med alla. Vissa är liksom mer vilda än tama, men man har ju självklart haft glädje av dem! Vi måste minska ner till det antalet som vi klarar av och orkar med dem. Älskar alla, men det är bättre de får en chans att bli tam och älskade. (de som är icke tama).
Så nu så innan jag lägger mig så ska jag göra det tråkiga!
Sätte in en annons på blocket.se på de 4 st fåglarna som är till salu.

Ska sen gå och lägga mig!

Förresten så fick jag reda på att Therese är utbildad till massör! Fick hela ryggen masserad igår och känns väldigt skönt i ryggen idag! Har knakningar och vissa ställen som det inte riktigt stämmer på i normala fall.
Hon sa att det är en som har sagt till henne att har man så som jag har i ryggen så tänker man på mycket.
Tänker väl på saker och ting hela tiden å så och har gjort det hur länge som helst men ja, jag tror jag vet på vilka det är som jag fortfarande inte kan släppa...
Therese sa helt plötsligt igår att hon ser mig som en äkta vän även om vi inte har träffats så mycket än, men vi har skit kul och pratar om vad som helst (och johan). Tydligen har hon inte så många "äkta" vänner heller.
Kändes så härligt att höra det igår. Har inte så många vänner, men heller få äkta vänner än flera oäkta:)
Kunde inte tro mina öron i går i alla fall:P

Veckan då som kommer efter denna söndagen?

Jobba alla dagar!
Dansa linedance på onsdag själv utan mamma. Blir troligen repetition av alla danser denna gången som vi har lärt oss denna terminen.
På torsdag så ska jag träffa Nadia som äntligen kommer ner från Borås:D Har så mycket att prata om under den fikan vi har den dagen:P
Sen i övrigt vet jag ej.

Ska fixa annonsen nu så får man se om det blir nått napp!

God natt gott folk!
Kommentera gärna så man har suget uppe att skriva blogg!
Viktigt viktigt...

Kommentarer
Postat av: Annika

Skojigt att ni har hittat varandra. :)



Massör??!! Sååå skönt med massage... avis

2009-09-21 @ 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0