Nipplen gick av!

Happ då sket det sig att skruva av nipplen på golfens bromsok.
Har bestämt mig är en sak nu och det är jag fast hållen vid nu för kan inte längre ta och vela.
Hittar jag inte nya oktill bilen så ställer jag av bilen när löningstiderna är. Inget taktiskt med detta men min gräns går där innan jag ska betala besiktiningen.
Nipplen på ena sidan gick av innan när jens och han polare skulle försöka få bort dem försiktigt:(
Trist men vad ska man gö? Har gett bilen flera chanser nu.
Kommer sälja bilen för det den har kostat mig tror jag. Så om det finns nån golf fantast i närheten som vill köpa den bara.

Märkte igår att det kröp en del kryp i fröfodret till fåglarna. Jippi, är bara att kasta allt nu. Är ju BARA några kilo....NOT!

Var och kollade på en Skoda Felicia igår.
Väldigt fin ändå och fräch, men blev inget köp pågrund av att det inte fanns några vinterdäck till den, skulle snart in på service igen och besiktigas. Så den bilen fick de behålla!


Näst kommande bil står nog mellan VW Polo, Skoda felicia eller en Toyota Corolla. Får se vem av dem det blir senare. Kikar hela tiden, men vill med vara lite kräsen av mig. Är ju 50 50 att det är en bra eller dålig bil å:/

Ungen växer så det knakar i alla fall:P
En pigg liten vän:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du bestämt dig iaf. :)



Kolla bilfirmorna också... och ring G och kolla om han vet nån bil.

2009-10-06 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0