Canon...

Min Canon IXUSi har börjat pucka sig så ska in till själva Canonbutiken i morgon och fråga om varför den beter sig som den gör. Den blir liksom konstig i linsen och zoomar in helt fel och när man stänger av kameran så slocknar allt, låter i kameran, kommer upp nått slags felanmälan med E18 och linsen går inte in:`( Visst får nog kanske uppdartera mig eftersom jag har 5mega pixlar men känns lite onödigt när den är så himla pass fin utan några som helst skavanker på den. Har vårdat den med mitt hjärta och sinne:P
Trist men ska se med dem om man kan göra något åt det och i så fall för vilken peng då! Kan ju vara kanske lika bra att köpa en ny helt och hållet, med tanke på lagningar kostar!
Får se!

Har bokat tid för att byta till vinterdäck på volvon nu så ska dit på torsdag morgon:)

Har fått förlängt ytterligare på HMC:P Har hela nästa och 2 dagar med på veckan därefter, sen får vi se igen.
Men är grymt tacksam att få lite mer jobb:D

Golfen går det fortfarande inte bra med så vet snart inte vad jag gör... Bromsarna vill inte vara en del av golfen om jag säger så:S Rent skit med dem, vet inte heller vad det kan vara för fel på dem även om vi har bytt och luftat å haft oss.

Glada nyheter till er som följer vår lilla fågelunge, kolla in hemsidan!
Fin och pigg som bara den är hon:)

fagellandet.weebly.com

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: therese

hehe okej =D

gör du då? =)

2009-10-29 @ 19:32:15
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sälj skiten!

2009-10-29 @ 20:08:44
Postat av: therese

heheh jaa =P

ska snart käka lite frukost =) händer det ihelgen?

2009-10-30 @ 09:04:45
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ha en bra dag! :)

2009-10-30 @ 12:47:02
URL: http://loovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0