Blir galen!

Samma gång som förr förra gången så glömde vi sätta igång den där förbaskade fläkten i torkrummet. Åhhh, man vill liksom för det första inte ta och tvätta på en söndag men bidde tvungen te och göra det ändå å så blir det så här blir galen. Grrr....
Putte och lollo har sprungit runt som galningar i buren. Så båda har varit ute en vända och rasta sig lite^^ Putte satt på min hard rock tröja innan i morse. Var kul att han satt där tills han skulle flyga iväg:/ Det är så att när fåglar häckar så håller dig sig en aningen längre än vad de brukar, så när putte flög iväg så strax innan det så la han världens kladd på tröjan som ran ner till fickan:S Blääää... Världens hög låg där:S
Måste vara något mysko med denna tröja faktiskt för denna tröja hade jag på mig en gång när jag och jens började träffas. Var på biblioteket i stan och skulle gå på toa och hade min mobil i magfickan. Sen när man skulle spola så hörde man ett plums. Mobilen rakt ner i toan! FAN tänkte jag då:$
Och nu fick jag bajs i fickan:S

Ryggont ännu! Trist... Har sträckt mig lite här och där faktiskt och träningsvärk:(
Bowlingen igår måste ha gjort allt detta. Har sträckt högralåret och ont i vaden på samma ben. Skit ont i muskeln i vänstra armen, där vid armvecket och neråt och ont i axlarna. Känner mig helt mörbultad.
Sen i morse vaknade jag av att jag hade så himla ont i magen så gick på toa, men det kom bara fisar, hade liksom räknat med annat:$
Så jag gick och la mig igen och allt verkar bra, men efter frukosten så krampar magen till sig och springer in på toan. Löööst! Intressant va:P
Det är ju detta som kalls blogg^^
Var nog gårdagens kaffe som spökade till min mage:P Var ett tag sen man tog en kopp. 
Så har ni hård mage koka då lite kaffe så sätter det minsann fart:P

Ryggonten ja!
Tja det lär nog vara sträckning mamma:/ från bowlingen då! 
Inte roligt alls:`( Men känns fakiskt inte som att det är sträckning, för ibland när jag har lyft något så brukar jag få samma känsla men jag har faktiskt inte lyft något som är tungt.
Aja. Ska snart springa ner och plocka upp den sura tvätten:/
Hoppas det som vi stoppade i torktummlaren är någorlunda tort!

Ha det och sov så gott!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det är med all säkerhet bowlingen. Ovana rörelser... ju. Jag har för mig att jag också hade ont efter bowlingen vi gjorde för nått år sen.



Magen... ta Imodium Plus... och ge fan i kaffet!

2009-10-05 @ 09:59:32
Postat av: josefin

jag bor i skelleftå trlkten :]!

2009-10-06 @ 15:41:28
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack :') "Plötsligt händer det" :'D är så glad :D Nu ska jag bara få kunde x]

2009-10-06 @ 19:49:40
URL: http://sarasfotodesign.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0