Med barn...

Ringde mamma idag och pratade lite och rätt som det är så sa hon att en släkting på mammas sida hade fått höra något och sen talat om det för min mammas kusin och hon grattade mamma för att ha blivit mormor.
VA!
Nä, nä, nä vänta nu lite. Ingen av oss systrar är gravida och jag kommer inte bli med barn förrän jag har ett fast jobb och jobbat nått år.
Gillar inte riktigt när folk pratar om att man kanske är gravid så fort man mår lite dåligt och annat. Vill inte ha barn nu när jag är på hal is som vikarie.
Vill kunna unna sig något och ens barn något och sätter mitt barn i första hand och därför vill jag inte sätta mig in i den tanken på att jag är gravid eller har barn. Visst man kan ju få hjälp å så men det vill inte jag!
Så nej den som har fått nys på att man är gravid så stämmer detta inte. Hur denna släkting fått nys vet jag inte.
Min moster och mormor vet bara om min blogg på mammas sida så ja.

Den unge jag pratar om på min blogg är den fågelunge som vi har hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0