Livet leker i en berg ooch dalbana!

Jobbar och står i igen efter att ha frisknat till hemma under helgen.
Han som jag jobbar för har, vad jag har hört, blivit sämre i armen ingen och har ont. Han skulle till doktorn idag så får kanske höra lite mer om det i morgon. Måste vara jobbigt att vara drygt 50år och ha en skada och blivit sämre. Det går ju inte så snabbt att läka sig själv i den åldern menar jag!

Livet är fortfarande som en berg och dalbana i en viss del som händer här hemma, men man får ta varje dag som dem kommer fast det är väldigt frustrerande att inte veta hur det blir eller ja.... I alla fall HUR det blir:(
Ja, nog med det!

Ska hoppa in the shower och sen sätta mig i soffan om mysa med Jens:)

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Allt är kanon med mig. Vad gör du för skoj då ?

2009-11-24 @ 20:53:26
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0