Ensamkväll!

Hallå ni där ute in the blogworld!

Sitter och gör iordning hemsidan lite och har tagit foto på fåglarna och sitter och pysslar in det, men det är färdigt nu:P Har skrivit lite med där innen så ni kan ju kolla om ni nu så vill!

fagellandet.weebly.com

Har fått reda på igår att jag kommer få jobba så länge det inte sägs något på jobbet. Känns bra att få flera dagar så här, men vill veta hur länge jobbet varar, men som sagt det är bra så här ändå. Är så tacksam!

Ja så rubriken nämner det så har jag en ensamkväll för mig själv idag. Ska laga lite mat tänkte jag. Köttfärssås och spagetti blir det enligt min veckoplan.
Jens är och meckar mer Golfen med hans polare så får se ytterligare hur det går...
Känns rätt skönt att få vara lite själv ändå:) Fast det är lite trist:/
Längtar i alla fall till han kommer hem!
Lova you;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0