Sött socker och en underbar smak

You name it!
Med en underbar sång ifrån vår hane (Zeke) och sött hjärtsmälltande kvitter från lillemannen så har dagen varit ändå på topp här hemma.
Har vara tagit det lugnt, tittat på tv och kollat runt på nätet.
Har även diskat resten som inte får diskas i diskmaskinen och bakat kakor igen!:P
Det ni;) Strykande åtgångar som ska gers till morfar i födelsedagspresent. Mormor och morfar älskar dem så det blir en perfekt present till dem. Så har gjort två sattser mer åtgångarna eller försvinnande goda som de kallar dem^^.

Vann två darg på tradera häromdagen så de ska komma antingen i morgon eller kanske på torsdagen.
Kunde ha varit perfa om man ska till havet och fiska efter näbbgäddor eller vad de nu heter igen:S Dragen liknade sådana så. 16 och 20 cm långa är dem i alla fall.Kanske får byta till mindra krokar bara.
Vill ha en Killer Frog med men får se om jag hittar en aktion som är låg. De kostar ju från 199-300 beroende på vilken variant man vill ha. Så hade varit super om man hade vunnit en för 50-70kr.

I morgon så fick jag jobb på HMC hela dagen, Yes! 8h jobb weiiiii:D
Hela veckan ut med jobb weeiiiiiii:P

Plantorna som jag och jens sådde för nån vecka sen har kommit en bra bit på väg nu. Tomater har vi satt och sockerärtor för mig och jens å även för fåglarnas skull:) Se om det blir mycket av allt och se hur det går för tomaterna.

Yepp, yepp, yepp!!!
Nu ska jag ut och klippa lite nya grenar till birdisarna!

Ha det så gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0