Inte som vi hade tänkt....

Idag blev det verkligen inte som denna dag var tänkt och heller inte till helgen.
Min syster, som tar studenten i morgon, ligger på akuten upp på sjukhuset. Fick reda på att hon hade fått någon typ eller liknande av ett eleptiskt anfall. Syster min skulle köra hem en av sina vänner och stannade bilen och sen hände det.
Fan vilken tur hon hade som inte körde just då:`(
Är så himla ledsen och rädd just nu, för det är inte det första anfallet hon har haft idag. Det har varit ytterligare 2 till, men hoppas att medicinen som hon har fått hjälper mot ett 4 utfall. Hon har aldrig haft nått sånt innan eller någon skada innan heller.
När jag fick komma in till det rum som hon först låg i så räckte det bara att titta på henne. Bröt ihop helt. Kunde inte inse att det var min syster som låg där. Satte mig på stolen bredvid och höll hennes hand. Blev ju själv ännu ledsnare när jag såg henne vara tårögd.
Älskar henne så himla mycket och vill inte att det ska hända henne och varken min andra syster något.
Blir tårögd varje gång jag tänker på när hon sa att hon trodde hon skulle dö första gången.
Måste vara fruktansvärt otäckt.

Det tråkiga är att hon inte kommer vara med på studentfirandet alls med klassen i morgon och firandet med släkten ställs in. Kanske också mikaelskusins firande med ställs in (för oss i alla fall), för syster behöver nog vila efter det som har hänt.
Även om det är tråkigt att hon inte får vara med på det roliga som de andra får vara med om så är huvudsaken att min syster lever och förhoppningsvis mår bra sen när hon får komma hem.

Pappa kommer och hämtar mig i morgon och då ska vi åka till sjukhuset. Förhoppningsvis såhoppas jag att det är okej med systern min.

Har gråtit i omgångar sen kl.6 någon gång och vet inte om jag kommer kunna sova alls.

Av hela mitt hjärta så älskar jag dig och min andra syster med! Inget eller någon ska skilja oss åt.
ÄLSKAR ER SÅ!


 


Kommentarer
Postat av: sofia

älskar dig också !!!!

2009-06-14 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0