Så börjar en ny vecka!

Dagen på den nya veckan börjar fin fint:) HMC ringde och bokade upp mig för vick den 16,17, 23,24,25,26,27 Februari:P Sen har man sen tidigare jobb där den 2,3,4,5,6 Mars med:D Göttans:P
Tydligen börjar linedancen denna vecka, vilket jag inte har kommit ihåg att skriva ner i kalender om när den börjar:S
Smart!
Fick ett telefonsamtal nu på eftermiddagen från folktandvården om att det hade kommit en återbudstid kl 15 å eftersom att jag inte har varit där på drygt 1,3mån eller så, så passar jag ändå på nu å går dit till 15, så får jag det gjort och den sparade slanten till ett besök hos tandläkaren kommer då snart ifrån mitt konto.
Då blir det te att spara ihop till ett nytt tandläkarbesök:/

Alla lådor är nu undan plockade i de nya byråerna som jag å min sambo har investerat. Svartbruna MALM byråer med svartgrå glasskivor:) Snyggt som bara den:P HAr tänkt oss att köpa nån ljusstake eller något med ljus och ha på dem. Blir lite mysigare i sovrummet där med. Älskar ljus! Vi har massor med ljus i vardagsrummet:D Så himla mysigt är det att tända dem när man sitter och äter mat:P


Dunisarna mår toppen har ev fått veta vad det är för kön på fåglarna med! 2 honor och 1 hane (kanske, förhoppningsvis). Får se när lill Sigge ruggat färdigt bara:D

Måste kila iväg nu. Ska till tandläkaren å till apoteket!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0