Arbets skor!

Har tagit ut ett par arbets skor för utomhusbruk. Kan vara bra att ha en täckande sko nu när det börjar bli kallt så småningom, eller ja det är ju kallt nu med. Är i alla fall bättre att ha de skor jag hämtade ut i stället för att ha mina nuvarande skor ute.

Vet inte riktigt vad som händer till helgen, men det visar sig. Har nog säkert nått att göra!

Jens har gjort hemgjord pizza idag till mat, men egentligen så skulle det ha blivit mangokyckling men mangon var fortfarande stenhård. Får se om man äter det till helgen eller till nästa vecka.
Jag gjorde rent fågelburen och satt och slog in mina sista julklappar och slog in ett av Jens paket med.
Är kul att slå in julklapper och paket:P

Har faktiskt inte kommit så långt med julkorten och det börjar bli knapert om tid nu, men jag ska sitta och pyssla med det en helkväll någon dag.

Ska boka klipptid med och då klipper jag bara topparna denna gången och slingar håret.

Hoppas alla har det bra och saknar er mina vänner och alla ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0