HMC

Jobbar för fulla muggar på HMC nu och har fått förlängt vikariat 7 veckor till än det jag hade från början av mitt sommarvikariat.
Vecka 36 skulle ha varit den sista men som tur är så fick jag som sagt 7 veckor till. Kommer att jobba v.37 för en  av de 2 som egentligen är chafförer och kör ut hjälpmedel till "Brukare".(semester) Sen v.38 och 6 veckor frammåt för den andre chaffören som ska operera sig.
Är så glad att det har flytit på som det har gjort och hoppas att jag får fortsätta så också:P
Skickade in uppdateringen för vikariat på förskolorna i kommunen förra veckan, men tror inte att det kommer att dyka upp så mycket jobb där på dagisen. Hamnar i andrahand i inringningen där för att de ringer vissa personer för de som är i vikariepoolen.
Skickade in min dator i måndags förra veckan och ringde dem idag och kollade med dem hur det hade gått. De sa att de hade fått den i fredags och att de hade påbörjat reparationerna så hoppas få tillbaka min älskade dator snart. Är ju i stort behov av den dels för att betala räkningarna, söka på internet och jobbsök.
Hoppas det inte alls är förstora fel på den.

Aja nog babblat om det, ska kolla runt lite till på nätet nu när man har tillfället i akt nån timma till.
Sitter på bibblan i Halmstad nu nämligen....

Annars är det bra med mig^^

Kommentarer
Postat av: therese

fin blogg du har :D

2009-08-28 @ 17:57:33
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0