Go morgon!

Nu sitter man på sin säng och har skrivit god mogon till sin pojkvän, han ska åka iväg till skottand idag:) Hoppas att får det kul där med gänget på jobbet. En utbildnings resa är det och de ska till ett ställe där de gör whisky och öven provsmaka och sen så har jag hört att de ska till Lockness sjön och titta. Kommer att sakna honom:( men han kommer hem på måndag någon gång så får se hur han har haft det:)

Okej jocke!:D Aa, jag har hört att de har skaffat dig en bil. Fubbigt^^
Har get mig fanken på att jag ska kolla upp olika försäkringar och skatten på den Golf som jag kommer att få ta över, när den blir färdig, om man säger så:D
Årsskatten ligger tydligen på 903kr:P
Och folksam försäkringen ligger på 298kr å för helår 3581kr (trafikförsäkring bara).
Hade tänkt att följa med upp till dalarna på höstlovet om vi ska upp då förstås.
Ska hjälpa morfar i så fall om han orkar och kan. Ska inte vara så jätte mycke att göra på bilen.
Hoppas bara den går igenom besiktningen!

Ska jobba idag! På en förskola, var där tidigare i veckan med. Lite väl långtråkigt var det där. Barnen är ju 5år och vi var ute hela dagen i princip så kunde liksom inte vara med och aktivera dem på samma sätt med mindre barn.
Kan i alla fall låna passaten så slipper bussarna:P

Måste fixa iordning mig, tiden bara rinner iväg på mårnarna:(
Aja!

@~>~>~ Älskar dig jätte mycket;) Hoppas du får det kul på resan ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Ok.

Ja, det var en rätt dyr försäkring. Den står på dig, eller?

Det kan kanske också vara så att ju större stad man bor i ju dyrare försäkring får man betala.

Ja, vi får se om vi kan träffas då på höstlovet :D. Då kan du ju få se min bil också xD (om jag har den kvar vill säga, att ingen har snott den osv) :(

2008-09-28 @ 17:51:11
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: N i n a

Åh vad jobbar han med? :D vet han vem micke dahlberg är då? :O han skulle också dit tro ajg att det var :s

2008-09-30 @ 21:40:13
URL: http://nijna.blogg.se/
Postat av: N i n a

Okeeej ja för det är jontes (min pojkvän) morbror ^^

2008-10-01 @ 12:41:24
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0