Hojboy!

Japp, då börjas det igen då med skrivandet av en stycke blogg för denna dag!
Ja ni
! I måndag så när J var på väg till jobbet så råkande han köra av vägen. Han fick tydligen sladd och hjulen släppte så han hamnade i diket:( Men han klarade sig som tur var utan några skador som märks idag. Han var till sjukhuset i går  och vårdcentralen. Vårdcentralen var han till för att kolla om han fick några skador av det som hände i måndagens och sjukhuset för att kolla upp varför han har haft ont i ryggen i drygt ett halvår. Det hittade inga ryggskador eller några "dikes" skador.
Bilen då! Vad jag fick reda på av J så var kofångaren där fram helt kvaddad och punktering på ett av hjulen där fram å hjulinställningen lär nog inte vara så bra på bilen efter det:S.
Tråkigt att det gick så illa med bilen:( men det kommer att fixa sig på ett eller annat vis.

Idag så kommer låsgubbar till vårt hus och varför det kan man ju fråga sig?
Jo, någon klasskompis till en av mina systrar har tagit dem från henne. Hon vet inte vem det är. Tydligen hade hon dem mellan en bok på hemkunskapen och hon hade varit i väg och gjort något i ett annat rum. När hon kommer tillbaka så var inte nycklarna kvar. Så jag får stanna hemma och är tvungen att avstå vickjobb om det rings om något.
Det är bara så onödigt att folk snor saker. Allra helst nycklar, för jag menar de kommer ju liksom åt vad som helst med hjälp av en sån >( Idiotier säger jag bara >(

Ska städa upp det sista idag och sen så ska jag klippa gräsmattan.
Ska troligen ta och sätta mig och måla lite med:P Var länge sedan och jag köpte nya penslar och dukar för inte allt för länge sedan. Akryl köpte jag med den vändan.

I övrigt så vet jag inte vad kan ska hitta på!
Vänta tills farmor och lillkusinen kommer ner, fast det dröjer ju några timmar förstås. kommer med tåget vid 6 tiden.

@~>~>~ Älskar min goa älskling ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0