Fy fasen alltså:@

Vad är det som jag svär över? Jo, mitt problem som jag har som jag vill få bort innan det blir värre än vad det redan är.... Har då provat på det nya wartner som då är ett slags vårtborttagnings medel.
Ja, jag har vårtor, pinsamt nog:$ Både på fötterna och en på ett finger. Två har jag haft super länge och har inte fått bort dem än, å nu har de utökats till fler på drygt ett halvår. Den på fingret är typ så gammal och de tre nya som jag har å nu ska jag verkligen kämpa järnet ur mig och få bort de äckliga sakerna på min kropp. Det är ju inte direkt attraherande att sånt :`( Inte för att min pojkvän stör sig på det, vad han har sagt! Men jag stör mig så fruktansvärt på det:`( Förra resan till Rhodos så hade jag de två enda vårtorna på fötterna och det tyckte jag var nog med pinsamt. Ville inte ligga i solstolen på magen utan något som en sjal eller handuk över fötterna, för det tyckte jag var pinsamt även om ingen kotte på ön visste vem jag var.
Så ja, nu ska jag försöka få veck dem.
Such!
Som på de översta raderna så skrev jag att jag hade använt wartner, det där som man ska kunna frysa vårtorna själv med!
Har då använt detta på de två gamla, men det känns inget och händer inte med dem, så använder annat till dem. Ett vårtmedel från ACO tror jag det var...
Men på de andra nya, förutom det på fingret så har jag nu get mig på dem med det medlet och fy fasen. Kände bara hur tårarna började rinna. Sved så in i norden, fy fan. På alla tre som nästan sitter bredvid varandra, tre gånger fick jag lida av den svidande känslan så nu hoppas jag att de faller av om drygt två veckor. De ska göra det enligt det papper som följde med.
Det ska tydligen bli en blåsa under vårtan och sen så innom två veckor ska vårtan ramla av å om inte så ska man tydligen göra om proceduren:(
Jag blir galen snart om de inte försvinner:@

Känns inte vidare att skriva en hälsning till älsklingen, men gör det ändå trots detta tråkiga ämne:)

@~>~>~ Saknar dig älskling;) ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0