15 dagar sedan!

Ja, det var då 15 dagar sedan som jag skrev här inne. Å faktiskt så har jag skrivit två bloggar sedan tidigare, en suddade jag ut och den andre har jag helt enkelt inte publicerat så den är som bort blåst den med!

Det har hänt mycket sen jag skrev här inne, men det som har hänt skriver jag inte ner. Det är så pass så mycket ändå! Varför jag inte har satt mig till ro och skriva en blogg på 30 min eller drygt en timme är för att jag helt enkelt har varit borta, inte haft tid till det och ingen ork heller när jag väl har satt mig ner.

I helgen så har jag varit hos J och tagit det mesta dels det lugnt. Har varit till hans mormor och morfar och även mamma och hans lillebror och hälsat på på lördagen.
Å på söndagen så åkte vi till Mellbystrand, kärde bil på stranden där och åkte sen ner till Båstad och kollade deras båt och gick på stranden nedanför tennisplanen där de kända brukar spela och tävla på sommrarna.
Hittade massor med döda krabbor på 5cm och lite mindre krabbor. Hittade också lila sjöstjärnor när vi gick i vattnet längs stranden:) två stora och 3 små:P Fina! Tog oss också en glass i Båstad:) Smarrigt ju när det 
var så vart den dagen:) Lyckades åter igen ta och bränna mig om axlar, armar och nedanför halsen:S
Så nu har man en väldigt fin (sarkastisk) bonnabränna med mina brottarlinnen och BH band som syns vart de har suttit^^
image38

Om inget jobb idag så ska jag med mamma till förbrännings stationen och slänga ett lass som vi har i bilen som mamma och systrarna ränsade ut igår ur garaget. Å sen så ska jag beställa saker lite godsaker som kommer att vara på flygstolen sen när vi kommer och ska resa till Rhodos:P Here weeeee come!:D

J ska vara ledig hela augusti, hur gött är inte det:D Så det blir minst två veckor med honom då igen:D
Sen så ska han till skottland med jobbet i september, usch så fubbit!^^ Vill också dit:P Men men, man får njuta av Rhodos resan i stället:)

Väntar på min lönespec idag, ska bli intressant och se vad det står på den. På min excel så står det att jag ska få 6300 före skatt, men på bankkontot som jag har där så står det att jag ska få 6400kr efter skatt. Så ska kolla min kalender och se om jag har skrivit in alla jobbtimmar i excelen sen. Annars har det blivit nått krångel igen!:(
Å det där förbaskade inbetalnings kortet för den dubbla lönen som jag fick för sista lönen, den har inte kommit än! Jag har bara fått hem en lapp om att jag ska betala en viss summa, men inget annat! Such! Vill de inte ha tillbaka pengarna eller vad  är det frågan om.....

image39

Nej nu ska jag beställa godsaker till flygstolen!:P
Ha det!

@~>~>~ Älskar dig super duper mycket;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0