Tipp toppen!!!

Förkylingen börjar sakta men säkert ta och lugna ner sig nu. Inte tät i näsan längre men däremot rinner den! Lite sårig om näsan och hostar men det ska bli bra med alltsammans snart.
Har precis lagt till min blogg som första sida nu, så jag slipper vänta en stund innan bloggen min poppar upp i det fönster som jag öppnar. Känns lite annorlunda att se bloggen poppa upp först, men jag vänjer mig nog snart.

Melodifestivalen är slut nu och löpsedlarna skriver om Sveriges representant Chalotte Perrelli med låten Hero.
Tycker att låten är helt okej, men den är ju inte i topp på min lista, egentligen ligger ingen av de låtar som låg i finalen på min topplista. Så det är väl sak samma vem som vann för att representera Sverige. Huvudsaken är att vi klarar inkvalningen till Eurovision.

Längtar om bara den till påskhelgen! Blev tyvärr ändrade planer, trodde att det var en helg emellan nu och till den långa helgen med två röda dagar. Ska nämligen på ett kalas med J, ska fira hans farfar som fyller och hade tackat ja, men efter att jag hade sagt det till mamma vad jag skulle göra så sa hon att jag skulle ju till ett min farmor och Ms moster och ha eftermiddagsfika.
Visste inte riktigt hur jag skulle göra igår, men jag har bestämt mig. Ska följa med J på kalaset och sen om vi hinner och att det inte blir för sent så ska vi åka till min farmor och Ms moster. Får se hur påskaftonen blir helt enkelt, men jag hoppas att vi hinner med båda, men hinner vi inte så är det ju så då. Får åka till dem nästa gång som vi ska dit.
Vet inte riktigt när jag åker till J, om jag åker på torsdag kväll eller om jag åker på fredag morgon får jag se. Buss blir det nog tror jag!

Veckan kommer att se ut så här i alla fall (vet inte om jag hinner med att skriva i veckan helt enkelt).
Måndag: Jobba 8.00-15.30
Tisdag: Får se om det blir nått jobbande, annars en dag hemma och pyssla lite för mig själv.
Onsdag: Får se om det ringer någon för ett förmiddagsjobb, för kan inte jobb en heldag, måste nämligen ta min sista Twinrix spruta. Farmor och farfar kommer och då ska vi fira farmor på födelsedagen.
Torsdag: Förmiddags jobb där med om inte man kan sluta 14.00 eller så för ska ju på introduktionsmöte 15.45. Får sen se om jag åker hemifrån till J med bussen vid 18 tiden kanske.
Fredag: J
Lördag: J. Kalas någon gång under dagen och kanske eftermiddagsfika på annan plats.
Söndag: J
Måndag: J och hem på kvällen.

Nordman - I lågornas sken



Satte in denna bara för att det börjar närna sig påsk å passar in med häxor!

@~>~>~ Älskar dig going;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0