Solen skiner!!

Äntligen skiner solen upp upp över Halmstad med en klarblå himmel!
Det kanske har varit soligt här innan förra veckan men då har jag nog säkert inte lagt märkte till det!
En toppen dag i alla fall, med en bra start!
De ringde nyss om vikarie och trodde det först gällde idag, men inte. Det gällde den 12,13 och den 17. Ringde stället jag skulle vara på nästa vecka men de visste inte tiderna än så de ska ringa upp mig igen senare.
Hoppas att det blir några timmar i alla fall:)
Happ vad ska man göra med denna toppen dag?
Äta god frukost kanske:)

Hm märkte nyss att det är -0.5 grader ute, burrrr:S, men håller sig vädret lika fint genom hela dagen så kommer det nog att bli varmare:P
Åå just det:( Ska ta och städa! Han inte göra det igår nå! Så jag lär nog ta och städa först innan jag tar och gör nått annat.
Tänkte ta och gå ut och ta ien promenad sen, får se om jag hinner med det!

Trodde i söndags att familjen skulle till stugan denna helgen, men det skulle vi inte. Ska på öppethus och titta lite på vad minsta syrran har gjort (om de har ställt ut nått vill säga!). J hänger också med till öppethus:P Hehe gulligt när han frågade om han med fick följa med på det:) Ska till honom sen efter det!
Men nästa helg därpå blir en stughelg för nu har jag inte varit där på 5 veckor om man räknar med denna helgen som kommer.
Drygt 5 timmar kvar innan jag ska var på intervjun! Åker og ner lite tidigare på stan. Dels för att kolla vart jag ska gå in och gå lite för mig själv inne i stan!

Nej, nu ska jag sätta igång med det jag skulle göra!
Haudi!!!

@~>~>~ Är så lycklig att jag har dig;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0