Snabbis!!

Önskade att datorn gick lite snabbare än vad en gör just nu, men å andra sidan så är den då snabbare är Sa:s dator och kanske snabbare än So:s dator med så det spelar ingen roll just nu, men ändå!
Känner att jag är lite stressad just nu bara så det är därför att jag vill att fönstrena ska komma snabbare fram:P

Var ju på introduktionsmöte för det där jobbet. Kom tydligen sent till det, de sa att jag skulle vara där 15.45 men de hade redan börjat 15.30. Pinsamt klev jag in där. Satte mig och hon fortsatte att tjöta. Pratade om en massa regler, om vad man får och inte får göra och pratade lite om hur en intervju kan vara upplagd.
Efter det så frågade jag henne de fragor som jag inte hade frågat på intervjun och fick reda på hur min lön skulle vara. 70kr/timmen. Happ!
Så jag har funderat lite hit och dit om hur jag ska göra. Om jag ska fortsätta att gå vidare efter det där intro.mötet eller om jag ska hoppa av. Kliar mig i huvudet än!

Hm.... Ska ta helgens äventyr imorgon tänkte jag!:) Måste fixa lite nu innan jag ska lägga mig så.

Men helgen har då varit toppen:P


Have to go!


@~>~>~ Älskar dig massor älskling ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0