Slutet på en toppen helg och början på en ny vecka!

Ja, då var denna helgen slut:( Det är så tråkigt att det går så snabb bara.
På lördag förmiddag så kom J till Halmstad och kom upp till mig på mitt rum. Hade precis blivit färdig när han kom upp efter allt flaxande och farande nere på undervången och på övervången. Vi två gick till minsta systerns skola där hon och min övriga familj fanns. Satte oss i klassrummet och lyssnade på läraren och på min systers "redovisning" om inrikes-, utrikes- och lokalanyheter. Jätte modigt gjort av henne, skulle aldrig ta och klara av att läsa upp sånt inför andra föräldrar. Det räckte (när jag gick i skolan) att redovisa inför lärare och klasskamrater.
Efter det så gick man till NO salen och tittade på en film om anabola steroider och fick se hur äckligt ett filter blir efter att man har rökt.
Efter det så gick J och jag runt på skolan en stund och sen var det återsamling och skulle lyssna på klassföreståndaren.
Meningsfullt tal!
Efter det så åkte flamiljen till Väla och jag och J tog hans bil och åkte till Ekohallen för att köpa en soda streamer. Lönar sig ju inte att köpa kola på willys eller vanlig coka cola. Lönar sig mer att köpa en sån! Efter det så hade vi fullt sjå att hitta cola smak. Åkte till eurostop tittade rut där, men inget fanns. Åkte till flygstaden, inget där på nån av de butiker som säljer sånt. Åkte till ICA MAXI vid högskolan, inget där heller och där stod det att det var slut hos leverantören eller nått. Sista försöket på den tänkbara butiken Siba. Vi gick raka vägen dit och YES där fanns det:P
Åt Js speciall tacos till kvällen:) Gott var det, men starkt:S Och god egen gjord sås J;)
Skulle ha tittat på en film och ätit marängswish (vet inte hur det stavas) senare, men då ringde Js mobil. Två av hans polare kunde inte ta sig hem efter en fest som tydligen var tråkig. Så vi åkte och hämtade dem!
Första gången som man har fått träffat nån av Js polare. Äntligen! Han har talat om hur de ser ut och vad de sysslar med och en massa mer, men träffat dem har man inte gjort. Så nu har man äntligen fått två ansikten på hur hans polare ser ut. Trevligt att få träffa dem:)

Halv 3 på natten började Js granne (ovanför) spela musik. Å det var inte lite heller:S Hörde ju tydligt vad de sjöng om och inte nog med det så börjar hela gänget där upp sjunga med. Så man somnade säkert en timme senare. Respektlöst alltså :@

På söndagen vaknade man efter 8 någon gång, kunde inte somna om igen. Fattade inte varför jag inte kunde göra det:( Vred och vände på mig, så att J vaknade av det.
Åkte och kollade vårt lördags godis och kollade om vi hade vunnit nått, men det var inte färdigt än. Så J ska kolla det i morgon. Åkte sen till Js föräldrar, men när vi kom in i huset så sa mamman att de skulle till IKEA:/ så det blev inte så mycket pratande. Mer pratande med Js syster.
Åkte hem igen, åt marängswish, tittade på en av mina filmer och spelade lite krigsspel innan det var dags att åka till busstationen.

Så nu är det drygt två timmar sedan som jag kom hem. Saknar honom redan:`(

Gick ner till vardagsrummet och pratade lite med föräldrarna och skulle kolla Gry (en av fåglarna) hon sitter och kvittrar hela tiden där nere. Å helt plötsligt så märker jag att det satt en liten främling i buren. En till dunis!
Mamma sa att Gry kanske behövde en partner, med tanke på att de andra fåglarna har parat ihop sig och sitter likadant fördelat i buren när man kommer och kollar till dem. Så får se nu då om Gry kan coola ner sig lite nu när hon har en egen partner.

Måste avsluta nu!

Kan tala om att jag tänker lägga mig lite tidigare idag. Med tanke på det som lät mitt i natten!

God natt!

@~>~>~ Älskar dig massor;D ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0