Nu jädrar!

Ja, nu ska jag vara barnslig och sätta in sommar och sol med HAJK, för jag vill så gärna att sommaren ska komma nån gång. Åtminstone en riktigt fin vår, med solen skinandes över en, vitsippor i backen och tusselago i slänten efter vägarna.



Åh till sommaren då! Att få bada i sjöar, hav och ligga och lyssna på hur flugorna surrar och att få höra                
svalorna uppe i det blå. Åååh som jag längtar alltså! Att få käka en glass som sakta blir mjuk, att få ligga/sitta    på stranden och se ut över havet å titta bort mot horrisonten och känna en svag vind svepa runt en. Å ja! Att få   ta båten och åka ut och fiska, tälta och att få känna den goda doften av grannarnas grillning! Vad jag längtar!     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0