Linedance

Ja, jag han ändå ta och skriva nån rad till innan denna dag är slut!
Bowlingen gick inget vidare, mamma vann över mig och So vann över Sa, men kul hade vi i alla fall och det är det som räknas:)

Linedancen gick lysande! Ska sätta in ett youtube klipp i mogon om jag hittar nått på den dans som vi lärde oss idag.
Stör mig bara på en sak eller rättare sagt två! Den ena är att när J,eller om någon annan man känner, är där och kollar på så tappar jag koncentrationen helt och lika så när man väl kan koncentrera sig så helt plötsligt tappar man fattningen helt bara för att man råkar tänka på nått.
Men nått kul hände i alla fall efter pausen:P Läraren kom fram till mig, mamma och en tjej till som vi satt och pratade med och läraren sa att vi borde testa nivå 4 istället för att fortsätta i nivå 3, som vi går i nu.:) Men jag stannar nog kvar på nivå 3 för det är bra tempo med inlärningen, i nivå 4 så går det rör fort tycker jag!
I alla fall så denna dans som vi lärde oss idag så hade jag och den där andra tjejen super kul. Haha det är ett steg i dansen som ser ut som att man är s*itnödig/ vill fisa. Så hon sa till mig att, ja tänk om man/eller någon skulle fisa nu:S HAHA å det skulle ha varit pisamt:P
Kul:P Sen så hände det en grej när vi gjorde vår första testrunda å den grejen är så invecklad att skriva här så det är ingen idé ens att ta upp, men som vi skrattade XD

Å nu så vill jag veta vem mer än mamman, Emma, Jocke, Je och Nina det är som läser denna blogg.
Så snälla skriv en kommentar vet jag. Kommer troligen fråga er flera gången om detta. För min skulle så är det kul för mig att veta vem det är som läser bloggen.

Å nu så intresseclubben anteckna detta: ska bädda av sängen, äta en banan och lägga mig och titta på LOST nu. Hinner inte skriva mer för idag!

God natt!

@~>~>~ Älskar dig gö mycket ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: SaraBaraBergdahl

sarabarabergdahl är det som tjuvläser ibland ;) hoppas allt är bra med dej! synd att vi inte fick träffas i påsk, men till sommaren hoppas jag vi kan ses ngn gång :) tjopptjopp

2008-03-26 @ 22:03:10
URL: http://sarabling.blogg.se
Postat av: bowlingjocke

Självklart följer man din blogg.. Kul läsning juh.. :D

2008-03-27 @ 17:47:02
URL: http://bowlingjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0