Jobb och linedance!

Jobbat 8 timmar idag, 8,5 om man räknar med de timmar som man har ägnat sig tid åt på jobbet. Men 8 arbetstimmar alltså!
Min bästa arbetsmånad ever, känns gött som bara den:P
Det jobb som jag var på intervju ringde iger så ska dit igen den 20 på ett introduktionsmöte. Så jag har tydligen fått det jobbet, med tanke på att de sa så. Känner mig lycklig nu, men igår när jag tänkte på hur det kommer att bli i fortsättningen med allt, ja det vet jag inte. Vet ännu inte hur lönen är, vågade nämligen inte att fråga om det på intervjun och glömde helt bort det när hon ringde. Blev chockad!
Om vickjobbet som jag har ger mer i lön eller inte, men å andra sidan så kanske man kan jobba som vikarie till 4 om dagarna och kanske jobba på kvällarna från 5-9, beroende på vad folket tycker om timantalet då! Man får ju tydligen inte jobba mer än ett visst antal timmar om dagen eller hur det nu är.
Aja, får kanske veta mer om hur det kommer att bli och se ut framöver den 20 mars.

Slutade som sagt 18 idag, lite tidigare! Åkte med mamma till linedancen direkt efter och sen satte man igång kroppen igen! Kände mig trött redan jag började men lyckades dansa igenom 1,5h.
Så nu är jag helt slut i kroppen, ska duscha och krypa ner till sängs och GLO, (ner då titta) på tv tills jag lägger mig. Orkar inte något mer, gör jag något mer så orkar jag säkert inte upp i morgon!

Have to go now!

@~>~>~ Älskar dig, pälsklingen min;) ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Bra att du fick komma på arbetsintervju ;).. SJ har inte hört av sig något ännu till mig.. så.. får se hur det blir med det.

Jag vågade inte heller riktigt fråga om hur det är med lönen.. det verkar som att man blir bara intresserad av den då eller hur man ska säga.

Hoppas du får jobbet! ;)

2008-03-13 @ 15:44:45
URL: http://bowlingjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0