Jehooo!!!

Viktig Petter!!! Haha hade bara lust att skriva det. Har några anledningar, men jag nämner inte något av dem:P
Tycker inte att det är drygt i alla fall:) Hihi gu vad hemlighets full jag är som tetas med er läsare:P Jag som inte talar om allt;)
Ahhh vad gött det är med helg alltså:D Känns befriande på nått knepigt sett. Att få ägna sig till det som man vill allra helst ta och göra får man ju äntligen ta och göra på sin lediga stund nu när det är helg:P
Wehej:D
Skar upp min färska annanas igår och åt lite på den, var så god. Så idag så ska jag ladda upp med annans och lite mindre nyttigt och käka till nån film eller så som går på tv nu på kvällningen.
Känner mig så ofantligt trött och egentligen har jag ingen vidare bra anledning till varför jag är det! Har inte varit nå tuft alls på dagen, särskilt inte nu på eftermiddagen. Jag och de andra i personalen på samma avdelning satt antingen tysta eller snackade, tittade på barnen som dansade runt till den musik som jag hade satt på så, det var inte mycket att hitta på när de dansade inne i ett annat rum.
Ska väl lägga mig som jag brukar ikväll, ska upp tidigt i morgon (Tidigt för att vara helg). Ska på öppethus på minsta syrrans skola. Å så kommer jag nog att få vänta in J en stund beroende på när han kommer. "Kalaset" där borta på skolan börjar 9 på morgonen och har talat om att han kan komma till 9, så familjen smiter nog före bort till skolan med syrran.

Hm, vet jag vad?! Ska ta och hoppa in i duschen. Skulle kännas gott att bli av med jobbarkläderna. Har helt glömt bort att byta om efter att jag kom hem och åkt iväg igen för att vara med mamma och handla lite för tacosen som vi åt. Så jag ska slänga jobbkläderna i tvätten och plocka fram nya och rena kläder:P
Se om jag blir piggare på kuppen också:D
Det blir jag nog säkert, å så blir det en skål med annanas som väntar på mig:P
Gott gott:P

Ses i morgon älskling;)

@~>~>~ Älskar dig väldigt mycket;) ~<~<~@ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0