Fredagen!!

Haha jätte kul Jockepocke,det är ju sånt som du ska lägga märke till har jag ju sagt^^

Blir inget jobb idag antar jag. Ingen som har ringt än på morgonen i alla fall!
Så jag blir antagligen hemma idag, å då så ska jag väl ta och städa lite granna på mitt rum och säkert hitta på nått mer. Ska nog svänga in till mammas jobb och säga hej då med om jag inte gör det innan mamma går ill jobbet. Ska ju till J sen, så jag tar bussen till honom och på lördag så kommer vi två att åka till stugan, så han får se den. Å så kommer vi ju träffa farfar:)

Min mage mår inte bra just nu känner jag. Tror att jag petade i mig för mycke paranötter:S Det gör liksom ont i magen och det brukar det göra när jag äter nötter och morötter. Hatar att det blir så bara för att jag tycker att det är så himla gott att skala upp en morot och äta den och köpa mig en påse nötter och äta ur den, men efterföljden brukar inte bli så bra när jag äter för mycket och snabbt. Tror att det beror på att jag inte tuggar så mycket och sväljer stora bitar som inte går att "malas" ner.
Aja...

Tack mamma:D
Här är dansen som vi lärde oss:P



Ha en bra dag och en trevlig helg allesammans!

@~>~>~ Inte långt kvar nu tills vi ses älskling;) Älskar dig ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0