Äntligen!!!

Äntligen var den långa dagen slut! Tycker att det är skönt att få jobba, men idag, den första längsta dagen på ett helt nytt ställe... Det var tuft. 14 namn att försöka lära sig, å inte nog med det så bestod mer än hälften av icke svenska namn. Så det var svårt att få in dem, har inte fått in alla i huvudet heller så, men det kommer nog:) Har inget emot utländska barn alls, men det var tuft. Man kunde ju inte direkt säga deras namn bara för att man inte kom ihåg dem när något hände, så som små tetningar, städa upp efter sig och vad var och en ville ha till sin mat. Men som sagt det kommer nog!
Kändes som ett fritids på det stället. Helt okej, rätt anorlunda jämfört med med andra ställen som man har varit på. Trevlig personal!

Slutade 6 idag, eller ja lite före då! Men anledningen tänker jag inte publicera.

Kändes gott att få gå till busshållsplatsen som låg 800m från förskolan och den buss som jag skulle åka med efter att ha slutat:) Rensa huvudet lite:)

I morgon (om inget jobb) så ska jag dammsuga hela huset, ner på stan och gå till panduro och till 3 butiken. Så eftermiddagen kommer troligen bli en "göra vad jag vill stund". Rännandet hemma och nere på stan ska jag ta och göra på förmiddagen så jag har det gjort! Så jag kan ta det lugnt och pyssla lite:)

Det var så länge sedan som jag gjorde nått pyssel. Länge sedan som jag ritade hemma och en massa annat. När jag väl har tänkt att börja på något så har det antingen inte funkat som jag hade velat eller också att jag tappade lusten när jag hade tagit fram allt. Ibland känner jag det där suget efter att göra något och sen så när jag har tagit fram det så bara släpper det. Hatar det! Det är inte kul när det blir så.

Ska bädda av min säng nu, ställa väckar klockan på 7, titta om jag har fått nått mail, lägga mig och titta på tv, slapna av och ta det lugn. Hinner kanske läsa några sidor av den bok som jag köpte på bokrean tillsammans med Damdassboken.
Den avklädda bruden heter den å från början var det en anonym författare till den, men nu är det avslöjat och står på baksidan.
Boken handlar om kärlek och sånt och även om det någonsin är möjligt att lära känna en människa på djupet. En udda bok måste jag säga och kan vara för mycket i detalj vid vissa gånger:S men helt okej bok som man kan lägga undan en stud utan att behöva läsa i sträck för att inte glömma bort vad som har hänt i andra fall.

Nej, ska ta och göra det andra som jag skulle göra nu!

@~>~>~ Åh som jag saknar dig:`( ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0