Sömn!

Vet inte om jag har lidigt av sömnbrist denna veckan.... Hm.. Känner mig dössatrött på mornarna, tvingar mig upp i stället för att ligga å dra mig i en kvart nu mera, å behöver den där koppen med kaffe på morgonen för att piggna till och komma igång från zombivaknandet eller vad man ska kalla det:S
Sen på eftermiddagen när jag kommer hem så slår sömnheten ut!
För att tala sanning så kan jag erkänna att jag har somnat sent, oro nån dag med. Liksom har vaknat under natten flera gånger och sen så har jag börjat lagt mig senare, för jag vill ha ut mer av dagen.

Jag älskar och hatar att vakna upp på morgon, beroende på hur gårdagens dag har sett ut, men det är så skönt att vakna till liv och känna att man lever.
Har jag inget vick på G så känns det som att tiden står still, man får inte den där chansen att få uppleva att man lever riktigt känner jag. Vill ständigt ha nått att göra! Att sitta och rita större delen av fritiden blir tråkigt till slut, att skriva blogg dagarna i ända blir till slut ut tjatat, å att ta och städa sitt rum kan man heller inte göra hela tiden, för städningen tar ju liksom någon gång slut.
Å hur kul är det att leva med det hela tiden?

Att vakna upp och veta att, idag så ska jag jobba... Åh det är så härligt:D Det är en utmaning varje gång att ta och vakna upp till ett illa låtande ljud och stänga av den, men ändå tänka positivt till det som ska hända den dagen.

Är trött just nu och hatar det när jag är det, men ska hålla mig vaken tills jag tänker lägga mig, då sover jag som allra bäst;P

Göttans!

@~>~>~ Pälskar dig;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0