Helgen!

Svar till Emma: Ja, vi kanske ska flytta men jag vet inte helt klart om vi ska flytta till den bostadsrätten.

I helgen så tog So första årets dopp i stugan, medan Sa fick den första vattenballongen över sig:)
Ja, jag Sa, och So hade lite vattenkrig på egen bekostnad eller vad man ska säga^^ Kastade vanliga ballonger fyllda med vatten till varandra. Mesta dels blev benen bara blöta, men med nån enstaka trasig ballong så fick man allt vatten på sig:S om man då lyckades ta den precis över huvudet^^,
Sen så på söndagen när vi for hem så var jag med älsklingen i några timmar:)
Var till östrastranden och gick i det grunda vattnet. Vi gick rätt långt kan jag säga:P Käkade glass på Japans och åkte till stan en sväng. Visade vart den där bostaden låg som vi hade kollat på och gick å pratade lite om sånt som vi har varit med om:)
Sen när man kom hem så gick jag ut i garaget och plockade i de lådor som jag har haft nästan sen jag flyttade hit. Har liksom varit orörda sen dess kändes det som, så utav 5-6 lådor så blev det bara 1,5 kvar, resten är slängt i svarta säckar och ska troligen kastas idag, å sen efter det så hämtar jag Naza och sen så åker vi hem till mig:) Se vad vi hittar på:P
Nästa helg är delsvis planderad redan!
Ska till J redan på torsdagen hade jag tänkt, sen på fredagen blir det nog heldag på stranden ute i Mellbystrand sen så ska J vara barn/hund/hästvakt så vi kommer att vara på Js föräldrars gård på lördagen och sova över där till söndagen. Så får se vad man hittar på där^^

Vilken träningsvärk jag har i handlederna och armarna just nu:S Fattar inte vad jag har gjort:(
Måste ta och köpa mig ett par karborreband sandaler nu innan resan! Får nog ta det i morgon om inget jobb eller på måndag nästa vecka när jag slutar lite tidigare.

Nej, nu ska jag fixa det jag ska göra!

@~>~>~ Älskar dig och saknar dig redan älskling;) ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0