Åååå!!!

Det är som en berg och dalbana just nu känns det som...
För nån dag sedan så skrev jag med min hedemora vän på msn på morgonen innan jag skulle iväg och jobba och skrev att jag är inne på kvällen den dagen så kan vi prata mer sen, var ju länge sen å så. Var hon inne under alla de timmar som jag satt vid datorn, men nej. Är så trött på det att man försöker på så vis att erbjuda sig eller vad man ska säga att man väntar att hon ska logga in, men nej. Den tiden kunde jag har ägnat åt nått annat.

Å det är inte bara det! Jag vill så mycket här och nu, men jag har varken tid, lust eller pengar till allt det jag så himla gärna vill göra.
Min Golf som jag har som fortfarande står uppe i dalarna, den är inte igång än åjag vill så gärna ha ner den, men å sen så vill jag inte stressa min morfar att fixa den så att jag, mamma, och kanske J (han ville följa med då) kan komma upp och hämta den. Sen så känner jag att jag faktiskt får ta och komma upp till dalarna och hjälpa till att fixa den med, men jag har inte tid till det så det räcker i sommar. Känns så surt! Jag vill så gärna trutta runt i min egna bil som jag ännu inte vet om det riktigt kommer att bli min. Jag vet liksom inte om den går igenom besiktingen eller inte, men så kass lär den nog inte vara...
Sen vill man resa utomlands med min älskling, i alla fall jag, men det har jag inte råd med även om jag har sparade pengar och J kan heller inte.
Vill ha en egen lägenhet, vilket dröjer ännu.
Vill ha ett jobb som heltidstjänst, men går inte just nu. Finns inget som heter barnskötare längre:`(
Har sommar jobb nu då i 1 månad, men det är inte så jätte bra betalt och vick har jag med som ger mycket mer i timmen än vad det andra gör.
Vill ha tid i sommar att åka upp till dalarna och träffa släkten, men det blir inte av tyvärr förutom att några kommer ner senare när skolan börjar.
Vill träffa vännerna jag har där upp, men det lär nog inte bli i sommar det heller å inte på höstlovet med antar jag:(
Vill träffa Naza oftare än vad jag gör, men har knapert om tid. Ska ta och träffa henne nästa vecka nån dag, tar "ledigt" då, för jag vet inte när jag ser henner igen.

Ja ni, jag är här igen och diskuterar om mina önskemål å så för typ tusenelfte gången eller nått som ni säkert har läst om tidigare, men detta växer inte på träden utan måste göra nått åt själv.


Ville bara skriva av mig helt enkelt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0