Söndag kväll!

Så då var det söndag kväll och jag medger Jocke att inte har skrivit på några dagar. 
Har jobba torsdag och fredag, men kommer tyvärr inte att jobba på samma ställe nästa vecka:/
Nej Nina jag har inte fast jobb, vikarierar bara!

Varför jag inte har skrivit här inne är för att jag inte har haft någon större lust, ork och inte särskilt mycket tid till det heller. Nån halvtimme kanske, men lusten att sätta sig att skriva.... Nej, kunde bara inte.

Skit, jag råkade radera allt jag skrev innan, men pallar inte att skriva om det en gång till:( Such.....


@~>~>~ Älskar dig ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Ja.. Jag brukar också råka radera ett par rader text ibland.. Det är sååååå drygt och man blir så förbannad.. :P.. Men som oftast så brukar jag att skriva det igen.. fast med en liten annan formulering så det blir kortare.. hehe

2008-01-20 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0