Hemma igen!

Har varit på ett av mina gamla praktikställen och jobbat idag.
När jag kom in i rummet så trodde jag inte att de skulle känna igen mig, men de gjorde det:)
Det har faktiskt en rätt slö dag ärligt talat. Kom dit, pratade lite s*it med mina gamla handledare, fick rast på en gång i en halvtimme, in och hjälpa barnen med ytterkläderna, ut och kolla på och hjälpa barnen med det ena och det andra i nästan två timmar, in igen, hjälpa dem av med ytterkläderna, hålla ordning på de krabater som var kvar medan den gamla handledaren var ut i köket och hämtade mellanmålet. Delade upp och placerade barnen vid två bord, duka fram, hjälpte dem med mackorna och mjölk, prata om julen, simning och om en massa annat. Duka av, in i "badrummet" och kolla om de tvättade sina händer och sen skulle jag in på småbarnsavdelningen. Var där enstund, sen kom de lite större in också, läste saga och fyllde i min vikarielapp. Tro det eller ej, men så enkel var min dag! Rätt gött för att vara så länge sedan man var ut och jobbade. 4,5 tim jobbade jag idag. Nöjd med mig själv:P

@~>~>~ Älskar min underbara goding;D ~<~<~@

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Tyckte du gjort rätt mycket.. :P

2008-01-09 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0