Fredag!!!

Wops:S Såg idag att jag hade skrivit onsdag på gårdagens blogg, torsdag menar jag!

Idag så har man jobbat i 6 timmar, undrar vad det blir om jag räknar timlönen:P

Det har gått jätte bra idag och måste erkänna att det var tråkigt att lämna stället. Trevlig personal på den avdelning som man var på och jätte härliga barn. Men men så är det att var vikarie, man är ju inte praktikant längre och är på samma ställe en längre tid, men nästa vecka så:)
Då har jag ett ställe att vara på länge, i alla fall i en vecka då:D

Jaha, har precis kommit hem och ska snart ta och stöka till lite i mitt rum så att jag får städa ordentligt igen:P
Känner mig så rast lös:)
Ta och damma måste jag å ta och göra:)
Ska kolla om det går någon bra film på tv ikväll och sen så ska jag nog ta det lite lugnt.

Kort och gott så blev bloggen inte lång, har ju just nu annat att göra!

Ha det en bra fredagskväll!

@~>~>~ Älskar dig ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0