Crap!!!

Dagen blev inte som planerad:( 
Skulle ha tagit en sväng ut idag (ni vet det jag skrev igår kväll), men nej så blev det inte.
Regn vill jag inte vara ute i, även om jag har regnkläder så vill jag ändå inte ge mig ut, vill inte göra mig mer snorig än vad jag redan är.
Ska oavsett väder ändå ut senare när mamma kommer hem eller innan. Ska ta och posta mina brev till alla skolkontor inom Halmstad kommun. Har fått brev från rikspolisstyrelsen om mitt belastningsregister. Så det ska jag skicka till kontoren och en till lapp om försäkran att hålla de regler som gäller för sekretess inom förskola och skola. Så jag kommer ändå att ge mig ut en sväng, fast jag är inte ute längre än vad jag behöver.

I alla fall så har jag dammsugit nedervången samtidigt som jag gjorde mannagrynsgröt. Han inte bli fördig med vardagsrummet, så det fick jag ta efter när jag hade ätit upp min frukost.
Dammsög också övervåningen, tog väl mindre än en timme att bli färdig med båda delarna:P

Blev skrämd nyss! J*vla s*itungar.... De kastade upp ett helt äpple på altantaket. Fy vad rädd jag blev när det slog till. Snabbt fram till fönstret och öppnade det, men de små rackarna han iväg på den där cykeln.

Japp... Ska ut med lite grejer i garaget nu. Så som vårt elelement, tror inte att vi behöver det inne längre. Så kallt är det inte! Sen är det bra en glasflaska som ska i backen...

Haudi!!

@~>~>~ Älskar dig sötnos;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0